miercuri, 27 mai 2020

Programul zilei de miercuri, 27.05.2020

🌧️🌧️🌧️🌧️🌦️🌧️🌧️🌧️🌧️
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
Bună dimineața, veseli copilași!
👶🧒👦👧🧑👨👶🧒👦👧🧑👨
Deși plouă, privind pe fereastră, văd numai frumusețe!
Toate plantele sunt de un verde crud, atât de frumos, copacii se înalță semeț spre norii pufoși, iar păsările ciripesc fermecător.
Vă arăt chiar acum ce descopăr eu, de la fereastra mea:






Vreau apoi,să intrați în jocul meu și să descoperiți lucruri frumoase privind pe fereastra voastră.
Abia astept să îmi arătați și mie! 
🙄😏🤨😜😌😕🙃😲😬☺️

🤗Începem lecția după ce oferiți o îmbrățișare dulce de tot părinților ce vă ajută să fiți mereu pregătiți! 🤗😘🤗😘🤗

Să începem reamintind-ne cum ne desfășuram ora de citire la școală! ☺️😚☺️
https://youtu.be/CHrcYmwtNk4

👩🏻‍🏫 La CLR, deschidem manualul la pagina 127.
Avem EVALUARE! 
Citim enunțurile clar, corect și cu intonație. 
După ce am înțeles fiecare cerință în parte, trecem la rezolvarea acestora. 
🌦️La itemul 1, scrieți denumirile obiectelor din imagini. 
🌦️Transcrie ți, la itemul 2, numele persoanelor, în ordine alfabetică. 
🌦️La cel de-al trei-lea item, veți ordona cuvintele pentru a obține trei propoziții corecte. 
🌦️Pentru itemul 4, veți scrie trei enunțuri scurte, după imaginea alăturată. 

👩🏻‍🏫 La MEM, deschidem manualul la paginile 122 și 123 și citim titlul LECȚIEI recapitulative :
ADUNAREA ȘI SCĂDEREA ÎN CONCENTRUL 0- 100
PLANTE ȘI ANIMALE
PROBLEME
TRANSFORMĂRI ALE APEI
SURSE DE ENERGIE
Veți rezolva rând pe rând itemii, iar acolo unde credeți că nu sunteți siguri, cereți ajutorul meu sau al oricărui adult din preajmă.
Sunt convinsă că le veți rezolva foarte repede, deoarece sunteți cei mai silitori elevi din galaxie! 😉☺️🤗

👩🏻‍🏫 La AVAP, vom desena/ colora/ picta un tablou care să surprindă  e vedem noi pe fereastră.
Asta înseamnă că vom avea în vedere și încadrarea ferestrei în desenul nostru.
Puteți folosi surse și din altă parte:












Sambata, vom prezenta Expoziția clasei noastre intitulată
FEREASTRA MEA
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
😘 🤗 😘 Să fiți sănătoși și veseli! 😘 🤗 😘 

2 comentarii: