joi, 7 mai 2020

Programul zilei de joi, 07.05.2020

🌬️☁️☁️☁️☁️🌥️☁️☁️☁️☁️🌬️
🌲🌳🌳🌳🌲🌲🌳🌲🌲🌲
Bună dimineața, veseli copilași!
🏘️🏚️🏠🏡🏢🏣🏤🏥🏦🏨🏩🏪🏫🏬🏘️
Vreau să vă spun că ieri mi-am reamintit de un alt joc al copilariei mele, numit
 🛫✈️🛩️🚁🛬
AVIOANE sau VAPOARE,
⚓⛵🛶🚤🛳️⛴️🛥️🚢
iar fata mea a fost foarte încântată să îl joace cu mine!
Eu am jocul în această formă :
Voi, puteți să va jucati astfel :
http://top-joc.blogspot.com/2014/12/avioane-pe-hartie.html?m=1

Este un joc de strategie si nu ai nevoie decât de două pagini din caietul de matematică, două pixuri și un parinte cu chef de joacă, care să își amintească cum se joacă.
Dupa ce terminați lecțiile de azi, rugați-vă mama sau tatăl să se joace cu voi! 

📙📗📘📖📕📔📒
Să ne apucăm de lecții! 
📝
👩🏻‍🏫 La CLR, deschidem manualul la pagina 102, unde observăm că vom învăța scrierea literei k mic de mână.
Citim pagina, așa cum o făceam la școală, de două-trei ori. După ce suntem mulțumiți de cum am citit, intrăm pe următorul link și urmarim lecția cu cea mai mare atenție :
 Acum, trecem la scriere, pe caietul nostru de caligrafie.
Scriem frumos, corect, respectând toate regulile învățate.

👩🏻‍🏫 La MEM, deschidem manualul la pagina 104 și citim titlul lecției 
CUB, CUBOID, CILINDRU, SFERĂ.
DESCRIERE: FEȚE - FORMĂ, NUMĂR
Intrăm pe acest link pentru a urmari lecția video:
https://youtu.be/JkPsoCCJCiw

☝️Citim cu atentie și ne concentrăm să reținem :
CUBUL are 6 fețe.
Fiecare față are formă de pătrat. 
Obiectele în formă de cub sunt cubice. 

CUBOIDUL are 6 fețe.
 Fiecare față are formă de dreptunghi. Poate fi și varianta cu 4 fețe dreptunghice și 2 fețe pătrate. 
Obiectele în formă de cuboid sunt cuboide. 

CILINDRUL are cele două baze în formă de cerc. 
Obiectele în formă de cilindru sunt cilindrice. 

SFERA are forma unei mingi perfect rotunde. 

Citim, observăm imaginile, repetăm, exemplificăm, folosind terminologia dată.

După ce am rezolvat aplicațiile de pe această pagină, deschidem caietul auxiliar la pagina 41 și îndepliniți sarcinile itemilor 1, 2, 3 și 4.

😘 🤗 🥰
❤️❤️❤️Vă iubesc! ❤️❤️❤️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu