luni, 11 mai 2020

Programul zilei de luni, 11.05.2020

☁️☁️☁️☁️🌞☁️☁️☁️☁️🌈
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
Bună dimineața, ghemotoacele mele vesele!
👶🧒👦👧🧑👨👶🧒👦👧🧑👨
Ghemuit într-un tufiș
Mă pândește pe furiș
Motănelul cafeniu
Vrea lăptic! Ce, eu nu știu?!
🥛🐈
Vă plac rimele mele?
🙄🤔
Încercați și voi și arătați-ne ce ați reușit!
🙂☺️🙄😏🤨😜😌😕🙃😲😬☺️
🦟🕷️🦗🐞🐝🐜🐛🦋

🤗Oferiți o îmbrățișare dulce de tot părinților ce vă ajută să fiți mereu pregătiți! 🤗😘🤗😘🤗😘

Înainte să ne apucăm de lecții, facem mai întâi o înviorare! ☺️😚☺️
https://youtu.be/BOrmMs8R85U

👩🏻‍🏫 La CLR, urmărim lecția online!
https://www.youtube.com/watch?v=lFH6clOwaRI&feature=share
Deschidem apoi manualul la pagina 104 și observăm că suntem la lecția
Grupul de litere GHE.
Citim lecția, așa cum o făceam la școală, de două-trei ori.
După ce suntem mulțumiți de cum am citit, trecem la scriere.
Deschidem caietul de scriere la pagina cu grupul de litere GHE și începem să exersăm după model. Îndeplinim sarcinile date până în josul paginii.P
Pe caietul auxiliar vom scrie mâine!

👩🏻‍🏫 La MEM, deschidem manualul la pagina 106 și observăm că suntem la recapitularea unității.
Citim cu atenție cerințele!
☝️ 1. Completăm în tabel numărul corpurilor geometrice.
☝️2. Desenam respectând condițiile.
☝️3. Încercuim forma plană care urmează și continuăm șirul .
☝️4. Coloram corpul geometric cu formă asemănătoare obiectelor date.
☝️5. Bifăm casetele corespunzătoare obiectelor care pot produce sunete muzicale.

Azi, la ora 17.00, ne vedem pe zoom! 
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
😘 🤗 😘 Să fiți sănătoși și veseli! 😘 🤗 😘 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu