marți, 12 mai 2020

Programul zilei de marți, 12.05.2020

☁️☁️☁️☁️🌞☁️☁️☁️☁️🌈
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
Bună dimineața, drăgălașii mei!
👶🧒👦👧🧑👨👶🧒👦👧🧑👨
AZI, MI-AȘ DORI SĂ DESCOPĂR CÂT MAI MULTE LUCRURI, CARE SĂ AIBĂ CULOAREA MEA PREFERATĂ ! 
🌳🌲🌴🌵🌱🌿☘️🍀🐍🦎🐢🐊🍈🍏🥝🥑🥒🥬🥦🥗🏞️🌄🌍⛳📗💵♻️✔️
🇧🇩🇨🇨🇲🇴🇳🇫🇳🇬🇸🇦🇹🇲🇿🇲
AȚI GHICIT CARE ESTE CULOAREA MEA PREFERATĂ ?
🙄🤔
FACEȚI ȘI VOI UN COLAJ DE FOTOGRAFII DIN CASA VOASTRĂ CARE SĂ MĂ AJUTE PE MINE SĂ GHICESC CARE ESTE CULOAREA VOASTRĂ PREFERATĂ!
❤️🧡💛💚💙💜🖤💟
🙂☺️🙄😏🤨😜😌😕🙃😲😬☺️

🤗Începem lecția după ce oferiți o îmbrățișare dulce de tot părinților ce vă ajută să fiți mereu pregătiți! 🤗😘🤗😘🤗

Să începem ! ☺️😚☺️

👩🏻‍🏫 La CLR, deschidem manualul la pagina 105 și citim titlul lecției :
NE JUCĂM ȘI AȘA NOI ÎNVĂȚĂM
🌻 Bifăm enunțurile corecte de la itemul 1. 
🌷 Transcriem ultima propoziție din textul Expoziția de pictură. 
🌹Completam propozițiile itemului 4.

În caietul auxiliar, la pagina 48, citim și rezolvăm cerințele. 

👩🏻‍🏫 La MEM, deschidem manualul la pagina 107 și cu cea mai mare atenție citim cerințele itemilor de la Evaluare.
După ce ați înțeles ce aveți de făcut, le rezolvați.
Vă puteți și autoevaluare după dezcriptorii de performanță de sub fiecare item.
Apoi completați tabelul din colțul din dreapta, sus, inclusiv cu calificativul potrivit.
Mai târziu, după ce ați luat o pauză, rezolvați și pagina cu Evaluarea din caietul auxiliar, pagina 46.
Citim cu atenție cerințele, numărăm, completăm casetele, realizăm corespondența, coloram și încercuim, fiind atenți la toate detaliile!

❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
😘 🤗 😘 Să fiți sănătoși și veseli! 😘 🤗 😘 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu