luni, 23 martie 2020

Programul zilei de luni, 23.03.2020

🌞🌈🏡🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱
Bună dimineața, minunile noastre dragi!
❤️🧡💛💖💛🧡❤️
Știi ce ești tu, dragul meu copil?
Ești o MINUNE!
Ești UNIC!
Nu a mai existat un copil ca tine și nici nu va mai exista!
Chipul tău, glasul tău, jocurile tale și întrebările tale sunt izvorul puterii mele de continua să am încredere.
Mă întrebi despre ce încredere vorbesc?
❣️ÎNCREDEREA ÎN DUMNEZEU! 
❣️INCREDEREA ÎN NOI! 
❣️ÎNCREDEREA ÎN VIITORUL TĂU, DRAGUL MEU COPIL!

De aceea, fiecare zi, o întâmpinăm cu un zâmbet mare 😊 și dorința de a fi buni, harnici și isteți! 😘

👩🏻‍🏫 La CLR, vom citi din manual, la pagina 90, la fel ca atunci cand eram la școală🏫!
Suntem atenți la textul OCHELARII LUI COSTACHE pentru a citi cu intonație. 
Pe caietul special de scriere, veți exersa scrierea grupului de litere CHE.

👩🏻‍🏫 La MEM, rezolvăm exercițiile recapitulative 1,2,3 de la pagina 27 din caietul de lucru. 

👩🏻‍🏫 La MM, repetăm cântecul
MULȚUMESC,
 de la Gașca Zurli.
Versurile le găsiți in linkul urmator:
Iar videoclipul îl puteți urmari aici:
☺️Ați putea încerca sa va faceti un clip video când cântați și dansați ca să primiți aprecierile colegilor.

O zi plina de bucurie dragii mei și nu îi zăpăciți cu gălăgia pe părinți!
UN 😘 DE LA MINE! 
💖💖💖

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu