miercuri, 3 aprilie 2013

Luni, 01.04.2013, atelier de creatie - "SOARELE COPILARIEI"

Atelierul de creatie isi propune sa dezvolte imaginatia copiilor, sa le permita sa exploreze fara limite. Pornind de la un joc sau o tema propusa, cu rabdare si indemanare devenim iventi si realizam obiecte unice . Invatam sa socializam intr-un mediu in care lucram in echipa, dar si individual.
Ce vom crea? Povesti….pentru ca fiecare obiect care va iesi din manutele noastre va ...fi o poveste spusa de noi prin arta. 
In cadrul acestui atelier, copiii au avut ocazia sa-i intalneasca pe "domnul Politist" si "Hotomanul", marionete care,  prin secventa prezentata, au facut introducerea in lumea copilariei, unde orice este posibil, chiar sa realizam un soare al copiilor talentati.
Grup de varsta: 6-7 ani































sâmbătă, 30 martie 2013

Programul activitatilor din saptamana 1-5 aprilie 2013

"SĂ ŞTII MAI MULTE, SĂ FII MAI BUN!"


         Săptămâna 1-5 aprilie 2013 va fi dedicată activităților educative extracurriculare  şi extrașcolare, în cadrul programului numit "SA STII MAI MULTE,SA FII MAI BUN !". În această săptămână nu se organizează cursuri conform orarului obișnuit al unității de învățământ, iar programul "Sa stii mai multe,sa fii mai bun !" se va desfășura în conformitate  cu un orar special.        
 ”        Sa stii mai multe,sa fii mai bun !” reprezintă un program binevenit și necesar. În contexte nonformale copiii și cadrele didactice sunt mai relaxați, mai deschisi, mai receptivi. Timpul liber este folosit intr-un mod mai plăcut, eficient și  educativ.

Scopul proiectului                                                                 
        Scopul acestui program este implicarea tuturor elevilor și a cadrului didactic în activități care să răspundă intereselor și preocupărilor diverse ale copiilor, să pună în valoare talentele  și capacitățile acestora în diferite domenii și să stimuleze participarea lor la acțiuni variate, în contexte nonformale.

Obiectivele proiectului                                                                    
-valorizarea abilităților practice ale copiilor;
- exersarea comportamentelor ecologice în contexte diferite;
-dezvoltarea  armonioasă  a  copilului;
-dezvoltarea  dragostei  pentru  natură;
 -valorizarea abilitatilor artistico-plastice ale copiilor;
-valorizarea abilitatilor sociale;