miercuri, 10 iunie 2020

Programul zilei de miercuri, 10.06.2020

☁️☁️☁️☀️☁️☁️☁️
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
🏝️🏖️🏝️🏖️🏝️🏖️🏝️🏖️🏝️🏖️
Bună dimineața,
copii jucăuși și fericiți!
👶🧒👦👧🧑👨👶🧒👦👧🧑👨
Cu câtă nerăbdare așteptați să înceapă vacanța de vara? 
Vă simt foarte bine emoțiile deoarece și fetițele mele trăiesc aceste sentimente iar eu îmi aduc aminte cu ce încântare așteptam vacanța aceasta! 
💜💙💚💛🧡❤️❣️❤️🧡💛💚💙💜
Este un parfum anume, dimineața, când ies afară și inspir aerul curat și cald. Acel miros mă readuce în anii copilăriei mele și mă face să resimt aceste emoții pe care le trăiți și voi.
😘😍😇🤗☺️

Pentru ziua de vineri, când vom face pe zoom festivitatea de încheiere a anului școlar , promovând clasa 1 👨‍🎓👩‍🎓, vreau să pregătiți fiecare, un gând al vostru, sub formă de poezie 📜 sau un text de maxim 4 propoziții. 
Sunt suficiente 4 versuri, important este ca acestea să aibă rimă! 
Fiecare le va citi, pe rând, iar restul vor asculta cu drag. 
La final, vreau să mi le trimiteți și fotografiate, pentru a face o broșură cu aceste creații ale voastre.
🌷 🌷 🌷 
Între timp, v-am pregătit un rebus distractiv, a cărui dezlegare va fi două cuvinte legate de vară. 
După ce îl completați frumos, puteți să îl fotografiați ca să vedem și noi. 

😘 🤗 😘 Să fiți sănătoși și veseli! 😘 🤗 😘 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu