miercuri, 3 iunie 2020

Programul zilei de miercuri, 03.06.2020

☁️☁️☁️☀️☁️☁️☁️
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
Bună dimineața, veseli copilași!
👶🧒👦👧🧑👨👶🧒👦👧🧑👨
De dimineață, m-am trezit extrem de fericită și cu o plăcere mare de a pregăti lecțiile pentru voi.
Dar, în momentul în care am deschis caietele, o tristețe mi-a fugărit zâmbetul de pe chip.
😯😔😐😣😔☹️
Am să vă spun motivul!
Mai avem două zile de lucru pe aceste caiete... și.... gata ....s-au terminat!
Mai bine zis, le-am terminat de lucrat!
😎😊😉😋
Vor fi și vreo doi elevi care vor zice în sinea lor:
- URAAA, AM TERMINAT CU LECȚIILE!
🙄🤔😏
Dar cei mai mulți dintre voi vor avea acel sentiment de regret ca și mine, că încheiem un an școlar, plin de învățături și momente distractive, dar fără festivitate, fără premiere, fără îmbrățișări...
Le vom recupera în toamnă!
Până atunci, să ne facem cu responsabilitate și plăcere ultimile lecții!

👩🏻‍🏫 La CLR, deschidem caietul auxiliar și încheiem recapitularea finală de la pagina 57.
Citim enunțurile clar, corect și cu intonație. 
După ce am înțeles fiecare cerință în parte, trecem la rezolvarea acestora. 
🌷 Itemii 4 și 5 îi rezolvați direct pe auxiliar. 
🌷 Pentru itemul 6, faceți transcrierea textului obținut la 5, pe caietul tip 1.

👩🏻‍🏫 La MEM, deschidem caietul auxiliar la pagina 57 și rezolvați
EVALUARE FINALĂ 2

Veți rezolva rând pe rând itemii, citind cu atenție cerințele.
Sunt convinsă că le veți rezolva foarte repede, deoarece sunteți cei mai silitori elevi! 😉☺️🤗
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
😘 🤗 😘 Să fiți sănătoși și veseli! 😘 🤗 😘 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu