marți, 9 iunie 2020

Programul zilei de marți, 09.06.2020

☁️☁️☁️☀️☁️☁️☁️
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸
Bună dimineața,
dragi elevi minunați !
👶🧒👦👧🧑👨👶🧒👦👧🧑👨
Cred că sunteți cu adevărat speciali!
Ne apropiem de încheierea anului școlar, un an școlar fenomenal!
Am făcut atâtea lucruri împreună :

🌸 Am învățat să scriem de mână ;
🌸 Am exersat citirea corectă, clară, cursivă, cu intonație, reținând informațiile din text;
🌸Am învățat să rezolvăm operații cu trecere peste ordin, în concentrul 0-100;
🌸Am râs și am învățat, am zâmbit și am explorat, iar spre sfârșitul anului școlar am relaționat on line, deși nu eram instruiți să facem acest lucru;
👍😎✨
După o așa călătorie interesantă, meritați cu toții să vă bucurați de vacanță!
Mai aveți multe de învățat, dar să nu uitați niciodată :
CEEA CE VĂ FACE MINUNAȚI ESTE SĂ FIȚI VOI ÎNȘIVĂ, SĂ STRĂLUCIȚI, FIIND MÂNDRI DE CEEA CE SUNTEȚI!
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Astăzi, aveți de realizat propria mască de carnaval,
 pe care o veți purta la zoom-ul de vineri,
când avem ultima întâlnire din clasa 1.
Se poate să folosiți una pe care o aveți deja, achiziționată din călătorii, sau vă puteți confecționa după modelele de pe internet.
Mai jos, vă las câteva idei:





😉☺️🤗
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
Nouă, ne este foarte dor de voi și vă! transmitem cele mai dulci îmbrățișări
😘 🤗 😘 Să fiți sănătoși și veseli! 😘 🤗 😘 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu