joi, 4 iunie 2020

Programul zilei de joi, 04.06.2020

☁️☁️☁️☀️☁️☁️☁️
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸
Bună dimineața,
raze de soare zâmbitoare !
👶🧒👦👧🧑👨👶🧒👦👧🧑👨
Încep prin a vă mulțumi că mi-ați făcut ziua de naștere mai frumoasă cu aceste flori deosebite primite în dar din partea voastră și cu toate mesajele speciale ce mi le-ați trimis.

Este foarte plăcut să văd că sentimentele de dragoste, apreciere, respect și grijă ce le am fața de voi, mi se reîntorc. 
Vă trimit multe îmbrățișări pe calea aceasta!
Acum ne vom apuca de lecții!

👩🏻‍🏫 La CLR, deschidem caietul auxiliar la pagina 58 și rezolvăm cu mare atenție
EVALUAREA FINALĂ 1.
Citim enunțurile clar, corect și cu intonație. 
După ce am înțeles fiecare cerință în parte, trecem la rezolvarea acestora. 
🌷 La itemul 1 scriem în casete denumirile obiectelor din imagini. 
🌷 La itemul 2, subliniați cuvintele în care litera x se citește cs și încercuiți-le pe cele în care se citește gz. 
🌷 Pentru itemul 3, completați textul folosind cuvinte potrivite din coloana alăturată. 
🌷 Itemul 4, cere să transcrieți cele două propoziții, dar fără greșeli. 

👩🏻‍🏫 La MEM, deschidem caietul auxiliar la pagina 59 și rezolvați
EVALUARE FINALĂ 3
Veți rezolva rând pe rând itemii, citind cu atenție cerințele.
Sunt convinsă că le veți face foarte repede, deoarece sunteți cei mai silitori elevi!
😉☺️🤗
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
😘 🤗 😘 Să fiți sănătoși și veseli! 😘 🤗 😘 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu